2015. november 18., szerda

Kezdődik az ünnep!!!

Kezdődik az ünnepi készülődés!!!! Ebben a tavaszias melegben eddig semmi kedvem nem volt karácsonyi dekoráción agyalni, lakást dekorálni, de kedden szép ködös reggelre ébredtünk:). Gyorsan végeztem a hivatalos ügyeim intézésével és így ajándékba kaptam pár szabad órát, amit vásárlással, ajándék ötletek kutatásával, laza nézelődéssel töltöttem. Ajánlom mindenkinek ezt a programot, én  ötletekkel teli, világmegváltós hangulatba kerültem. Minden évben igyekszem ezt az időszakot a decemberi rohanás, ezer program és teendő ellenére varázslatossá tenni a családom számára, ezért minden napra kis adventi zsákocskát készítek a lányoknak, férjem pedig tavaly sörös rekeszből készített adventi naptárt kapott. Hogy idén mi kerül a zsákocskákba, dobozkákba az titok (családtagok is olvassák a blogom), de nagyon jó dolgokat találtam és mosolyogva tértem haza. Itthon átragasztottam a hangulatom a gyerekekre is, este elkészült az ajtódísz. Az idei kicsit őrült, kicsit bohó és szertelen, de nagyon vidám! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése